19 oktober 2005

+2h träning -Playing the Angel

Om jag var deppig igår så är det än värre idag. Dels fick jag veta en sak om min miserabla söndag som inte gjorde mig direkt mindre deppig (orkar dock inte förklara här mer än att det ibland vore önskvärt att folk kunde säga rakt ut att de inte har lust att träffas istället för att komma med omskrivningar, i alla fall tolkar jag det så nu) och dels så har Ginza inte skickat min PTA förrän idag vilket gör att jag nog inte har den förrän på fredag :-( Fick lite småpanik först när jag idag fick för mig att det var torsdag idag, då fanns ju risk för att jag inte skulle få plattan förren i slutet av nästa veckan när jag kommer hem från Göteborg. Men jalle tog mig ur min villfarelse och gjorde mig liiiite gladare när han upplyste mig om att idag är det bara onsdag :-) Med lite vilja, postverk som fått fnatt och en högre makt som gillar mig kan jag ha skivan redan i morgon, det vore sååå najs. Vill även passa på att tacka jalle för att han kan ge mig en kram när jag är nere och deppar, det lättar livet lite.

Sen skickade sambon ett mess om att det SNÖADE hemma i Boden. Och jag som jar vinterdäcken i garaget fortfarande. Det är punktering på ena så det måste fixas. Sambon hade lovat att lägga dem i bagageluckan på morgonen idag men han var okontaktbar i morse. Får försöka igen i morgon.

Idag har jag motionerat i 120 minuter. Känner mig rätt duktig, först blev det 13 minuters promenad till StepIn, sen 30 minuter spinning (bara backar), 30 minuter core och sen en lång omväg på 47 minuter hem. Lite irriterande var dock att jag fick kramp i vänster vad under spinningpasset och sen kramp i båda låren under en övning under coren. Men att promenera efteråt gjorde gott i benen tror jag. Får väl se hur de känns på Body Pumpen i morgon.

Måste hitta någon att ta med på Charlie and the Chocolate Factory, den borde sluta gå snart och jag vill gärna se den på bio. I värsta fall får jag väl gå själv vilket inte är riktigt samma sak.

Nä nu skall jag lägga ifrån min laptopen, släcka lampan och dra täcket över huvudet och glömma denna dag.

Inga kommentarer: