01 december 2005

+Blödning -011

Varför står aldrig bilar där de alltid står annars när jag skall ta just det numret. Så var det med 009, 010 och nu 011. Dumma ägare som behagar ha bilen någon annanstans just de dagar jag letar deras nummer. Har de ingen medkänsla i kroppen?

Vad fasiken nu kom mensen IGEN! Hur bra är det med mens med 14 dagars mellanrum när man har blodbrist? Det är som om någon gett sig fasiken på att värdena skall vara låga. Sen blir det ju synd om sambon oxå som har ett mensmonster hemma för mitt humör är inte att leka med.

2 kommentarer:

Anonym sa...

*haha* Räknar du oxå bilnummer. Det gör jag med, sedan lite drygt två år tillbaka. Jag räknar både framifrån och bakifrån och har nu kommit till 264 och 837. :-) Härligt att få läsa om andra "likasinnade" ;-)

Béatrice Karjalainen sa...

Är du platespottermedlem? Kan ju vara kul att hålla lite koll på dig där inne i så fall. Mitt bakifrånräknade går ännu sämre än framifrån 997 är jag på där :-)