06 december 2005

Dagens i-landsproblem

Communityt aff som jag hänger rätt mycket på har infört begränsning på antal bokstäver i nickname (vilken härlig svengelska) vilket gör att mitt Bea m. Vincent & Herman inte längre kommer fungera för det är 22 tecken. Så mitt huvudbry idag är vad fasiken jag skall kalla mig för nu.

Min nickhistorik på aff är:
  • Beata (innan jag ville avslöja vem jag var när jag var gravid första gången)
  • Bea (ett väldigt kort tag eftersom det plötsligt drällde av Beor)
  • Bea (när jag hade talat om vem jag var, okt-nov 2000 någongång) åtföljt av först vecka jag var i och senare vilket BF jag hade.
  • Bea m. Vincent (från maj 2001)
  • Bea m. Vincent + BF 021222 (när jag väntade Herman, dvs mars 2002)
  • Bea m. Vincent & Lillen (Innan Herman fick sitt namn, dec 2002)
  • Bea m. Vincent & Herman (sen jan 2003)
Men nu då, vem skall jag vara nu?
  • Bea (finns minst 4 st till)
  • Bea m. V&H (det de flesta brukar skriva om de hojtar på mig och är lata)
  • Bea m. Vincent&Herman (gillar inte att plocka bort mellanslaget för det ser så fult ut)
  • Bea+Vincent & Herman (känns fel för det är inte jag OCH pojkarna som skriver)
  • Béatrice, Bea, Beata (mina tre alteregon, och även mitt MSN-nick)
  • Béatrice (känns inte riktigt som jag, ingen kallar mig för Béatrice, det är bara något jag skriver under brev mm.)
  • Béatrice Karjalainen (skulle rymmas men känns lite för personligt)
  • Beata (mitt vanligaste nätnamn, men i alla fall förut fanns det en drös som hade det. Det var det första jag hade på aff)
  • BeaK (mitt inloggningsnamn)
  • BeataK (används där Beata är upptaget)
  • ??? (Kanske skall jag istället använda någon nickslumpgenerator och slumpa fram ett nick och sen bli ganska anonym vad sägs om följande: Eáránë Elensar, Ellie Wood, Debbie Warwick, Donna Wood, Eve Vista, Roxie Starr, Fool, Roket Ayldq)

Inga kommentarer: