29 december 2005

Hur gör jag nu?

Jag gick till SMHI för att kolla hur kallt det är ute, jag saknar nämligen utomhustermomenter här hemma efter en liten fadäs i somras. Men väl på SMHIs webbplats möts jag bara av ett felmeddelande:
Vi har tekniska problem just nu. Vänligen gå till http://www.smhi.se/ för information om väderläget!

Hmm, var har jag hamnat någonstans om jag inte är på SMHI?

Jag får väl gissa vad temperaturen är SMHI sa igår att det skulle bli kring -27, www.vader.se säger att det är någonstans mellan -4 och -22 (beroende på om Boden ligger i ders kustområde eller inlandsområde, syns inte på kartan). www.temperatur.nu säger att det är -18,3 det kanske kan stämma. Då är det inte allt för kallt ute då.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Men Luleåtempen hittar du alltid på min sida.

;-)

Gott Nytt År!

Béatrice Karjalainen sa...

Vem bryr sig om Luleå ;-)

Gott Nytt År til dig oxå.

Anonym sa...

Men hallå????

Är inte -18 allt för kallt??


Här i Borås är det minus 2 och jag vägrar att gå ut. Minus 2 är omänskligt kallt och kan inte vara nyttigt att vistas ute i.

;=)

Béatrice Karjalainen sa...

Kylan här uppe är ju inte alls likadan som den i södra sverige här är det torrt och kallt. Det går att klä på sig och inte frysa det gör det inte "hemmavid".

Anonym sa...

Jo men ändå, allt under 20 plusgrader är ju kallt.... :=)