20 december 2005

Är det jul snart alltså?

Shit pomfritt det är julafton på lördag, tror inte jag insett det ännu men men det kommer väl. Vi har inte handla klart julklapparna, inte handlat julmat och inte köpt någon gran, det är inte ens färdigjulpyntat här hemma. Vad skall detta bli för jul?

Ledig skall jag vara i alla fall från och med i morgon och sen ändra fram till 9:de januari då jag börjar jobba igen. Skönt. Jag kommer slappa, träna, busa ute i snön med barnen och försöka hinna med att uppdatera Pärlplatsen.

Snart har lilleman födelsedag dessutom, han fyller 3 på torsdag den lilla stackaren. Måste komma på vad jag skall göra för smörgåstårta (eller så ringer jag Opalen och gör en liten beställning) och tårta.

Nä nu sova snart, är så rackarns stel i hela kroppen, kan bero på PSI i söndags, bodycombat igår och PSI idag igen. I morgon borde jag nog vila men ser att det går roliga pass i morgon (helst skulle jag vilja prova Box 75 men det känns som lite mycket av samma sak på rad då) så vilandet blir nog på torsdag istället för då har jag ändå inte tid att träna fast spinning+core är ju då :-(

Inga kommentarer: