25 december 2005

-Tomtetramp +Snöskottning

Idag fick jag mig en rejäl sovmorgon 11:20 klev jag upp. Tyvärr ledde det till att jag missade tomtetrampet på gymmet (men i morgon skall jag försöka hinna med annandagspumpen). För jag ville inte åka på spinning med vare sig tom mage eller nyäten så det blev till att äta brunch hemma istället. Men som kompensation tog jag med mig småpojkarna ut några timmar senare och skottade uppfarten. 80 minuter snöskottning känns i kroppen vill jag lova.

I övrigt har det varit en slappardag, ungarna har lekt med sina nya leksaker, sambon snodde min DVD-spelare ur datorn för att kunna spela sitt nya spel (förresten musiken i Civilization IV är helt underbar) och jag har mest lallat omkring. Vi slog oss även ner i soffan och såg på Polarexpressen hela familjen. En söt liten julfilm men kanske inget man som vuxen vill se flera gånger.

Nu dags för lite kvällsfika med sambon, CU!

Inga kommentarer: