08 december 2005

Vem är jag lik?


Det frågade jag MyHeritage som svarade att min uppskickade bild (till vänster) stämde till 72% med Rita Hayworth. Valde att skicka upp en bild till (bilden till höger) för att se om den gav samma svar och den gav 70% överensstämmelse med Ava Gardner (som kom som nummer 2 på den första bilden med 69%). Andra som dök upp med över 65% på båda bilderna var Isabella Rosselini och Vivien Leigh. Konstigt nog dök inte Rita upp alls till bild nummer 2 så då verkar det ju lite mysko tycker jag för så olika är ju inte bilderna direkt. Men ingen av damerna är ju direkt fula så lite glad får man väl bli :-)

Här får ni se damerna i fråga i ordningen Rita, Ava, Isabella och Vivien. (Bilderna är från http://www.myheritage.com/ )


Vem är du lik?

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja, jag måste vara en ovanligt beige figur. Eller helt unik. Wow!

Jag får nämligen inga förslag.

Glad? Jajamen! Är man snyggast, så är man.