07 april 2006

Jag en dålig supporter

Sitter här med www.basketligan.se och följer Finalmatch nummer 5 mellan Plannja och Solna, det är inte direkt olidligt spännande eftersom Plannja har haft övertaget (i siffror sett) under hela matchen även om Solna knappt in. Jag önskar så att jag satt i Pontushallen, mitt i klacken. Saknar min tid som Absolut Greenmedlem och saknaden är lite extra stor dagar som denna när finalspel pågår på hemmaplan.

Inte kan jag följa matchen via TV heller för vår kabel-tvförening tyckte visst att SVT24 var en onödig kanal helt plötsligt. Sambon var iväg på något med jobbet idag och jag hade ingen lust att köa för eventuella biljetter vid ingången med 2 småbarn.

Hepp där var matchen slut SM-GULD!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis till guldet.

Oj vad jag saknar matcherna med M7. Gick ofta och såg dom spela, bodde faktiskt nästan granne med deras hemmaarena i några år.