04 maj 2006

Var skall jag se Lars Winnerbäck?

Sitter och funderar. Om jag ändå skall till Sthlm den 7/7 (det har jag ju glömt att skriva om, jag har nu bokat biljetter till DM 7/7 på Stadion, skall bli såååå kul att se dem en gång till i år, nu utomhus på ståplats men flera av DM-fansen från affs musiksnack) borde jag inte då försöka passa på och ta och se Lars Winnerbäck i Linköping dagen innan? Eller skall jag vänta till den 19/7 och fara till Piteå eller skall jag stoppa familjen i bilen och ta med dem till Sthlm och sen fara vidare "hem" till Trollhättan och se LW 13/7. Hmm svåra val. Ytterligare ett alternativ är ju att fara och hälsa på svärmor kring den 21/7 och se LW i Sundsvall. Men det är klart det är ju inte så långt till Umeå heller härifrån och den 20/7 spelar han där.

Var skall jag se Lars Winnerbäck?
Linköping
Piteå
Trollhättan
Sundsvall
Umeå
Någon annanstans (skriv kommentar var och varför)
Inte alls
Gratis omröstning från Pollhost.com

Inga kommentarer: