30 juli 2006

Hittade mig en söt blus idag

Köpte mig en blus idag på H&M tyckte den var söt men samtidigt helt i min stil, liten puffärm, lite spets och svart :-) Den blir perfekt till min svarta kjol med spets och små rosetter på.

Kostade 198 kr men efter lite rotande i plånboken hittade jag en 100 kr rabattkupong på H&M så vips hade jag halverat priset, köpte mig en ny bok (Minette Walters senate The Devil's Feather) för pengarna som blev över. Hmm upptäckte nu att jag missat 2 MW böcker, måste genast beställa dem.

Hittade även ett par gröna cargobrallor för 200 kr, har ett par likadana bruna sen tidigare och de är mina favoritbrallor så då kändes det som ett extra bra fynd.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Bea!

Söt blus!

Hoppas du mår bra. Har faktiskt också en liten blogg, men jag skriver inte lika frekvent och mycket som du. Har inte gett adressen till många personer, men jag tror jag vågar ge den till dig :-). http://litesomjag.blogg.se/

Kram/Kicki E från aff