27 juli 2006

Tur man inte är en modeslav

Vissa dagar är jag så glad att jag inte är en som följer modet slaviskt utan föredrar kläder jag trivs i och hellre skiter i att köpa nytt än ta på mig något jag inte gillar.

Kolla in dessa brallor: Cheap Monday Eiffel Tower Dry från Cheap Monday

Om någon beställer denan skapelse måste ju de på Caliroot.coms ordermottagningsavdelning skratta halvt ihjäl sig.
- Kalle kolla, någon har faktiskt lagt en order på "Cheap Monday Eiffel Tower Dry", fattar inte folk när man driver med dem?

Jag kommer få låta bli att titta på modeslavarna när jag går på stan i höst, för ser jag någon i ett par sådana brallor kommer jag inte kunna hålla mig för skratt, risk finns för att jag faktiskt skrattar ihjäl mig. Jag hoppas innerligt att detta bara är ett skämt från Caliroot.com och Cheap Monday för att se hur korkade modeslavarna är egentligen.

Inga kommentarer: