15 september 2006

Blivit med leksak

I förrgår fick jag efter många om och men en ny mobil på jobbet. Det blev en Sony Ericsson M600i. Det lilla jag hunnit leka med den ger ett intryck av en praktisk liten sak. Jag gillar redan det vickiga qwerty-tangentbordet och att grafittin är lätt att lära sig och nästan träffar rätt på vad jag vill skriva jämt.

Får vi bara ActiveSync att fungera i den oxå så kommer jag vara mer än nöjd. Tänk att på resande fot inte behöva bekymra sig för att hitta uppkoppling till datorn utan att snabbt få uppdateringar av kalender och mail direkt i mobilen istället.

Sen är det ju ett extra plus att den är snygg oxå :-)

Firman vi köpte den från strulade lite med min telefon så jag fick ettt Bluetoothheadset med på köpet dessutom.

Andra bloggar om: ,

Inga kommentarer: