28 september 2006

Mer buzzande

Min andra buzzadoraktivitet blev att testa Sverigebingo variant på paf.se. Fick 100 kr att spela för och 60 kr att dela ut till 5 kompisar (vill du testa så säg till har några kvar att dela ut). Spelet är väl inte det mest upphetsande men det är ju kul när man vinner. Mina 100 kr är fördubblade just nu. Man spelar mot andra som är inloggade samtidigt och vinner på 1, 2, 3, 4, 5 rader och gör man det före 57 nummer är dragna så får man jackpoten. Jag kan förstå om man blir fast på sådant där och har bestämt mig för att inte sätta in några egna pengar. Det som är bra med paf.se var att man kan sätta begränsningar på hur mycket man skall få spela för mm. så det verkar som om de i alla fall försöker skydda folk litegrann.

Andra bloggar om: , , ,

2 kommentarer:

Anonym sa...

Bea: Bra att du talar om att du buzzar...

Jag gillar annars inte ofoget med reklam i innehåll. Är man tydlig om det tycker jag det är acceptabelt...

Anonym sa...

Jag cyklar ibland.

Och ibland åker jag tunnelbana.

Jag går också. Kanske gör jag det allra mest. Vem vet.