22 januari 2007

Dag 22

3 veckor in på nya året och kampen mot de 3 extrakilona fortsätter.

Det är bara att inse att kombinationen resande jobb, träning och mat inte är den bästa. Jag har svårt att hitta bra mat att äta och träningen blir definitivt lidande. Och sen är jag ju svag för bakverk vilket det lätt slinker ner något när jag ex. sitter försenad på en flygplats. Får nog göra en arbetskamrat sällskap i 3 veckor utan godsaksintag.

Mat: 8992 kcal på en vecka
Motion: 1374 kcal
Summa: 7618 kcal (skall vara 9891 kcal)
Vikten just nu: 58,3 ( -1,9 kg sen förra veckan och -2,3 sen första januari)

Även om det ser bra ut på vågen så är det något som inte stämmer, tror störta pendlingen varit i vattenvikt tyvärr. För kuddarna som lade sig på magen, i brösten och på insidan av låren märker jag ingen skillnad på. Det gör att jag troligtvis kommer behöva göra som förra gången, dvs passera ner till typ 55 kg för att bli av med de felplacerade fettdepårna.

Inga kommentarer: