27 januari 2007

Hur fräck får man vara?

Läste i NSD idag att en kvinna hade fått sin bil påkörd när den stod parkerad i Boden. Efter påkörningen har någon lämnat en lapp på framrutan. Men lappen var tom. Någon har alltså fejkat att lämna en lapp med namn och telefonnummer på rutan och troligtvis har eventuella vittnen då trott att allt var lugnt och struntat att skriva upp regnumret på den bilen som körde på kvinnans bil.

Har folk blivit så jäkla fräcka? Jag hade blivit så arg så arg om jag hade hittat en tom lapp på min bil. Jag hade nog känt mig mer arg då än om någon bara smitit.

2 kommentarer:

eatfrog sa...

Tänk om det var skrivet med blyerts eller dålig bläck så rann det av? ;) Eller om personen upptäckte att bläcket tagit slut just när han/hon skulle skriva lappe. Fan gör man då?

Nå, fräckt är det ändå. Och det var inte jag, jag har aldrig varit till Boden. ;)

Felicitas sa...

Fy vad uselt!!! Jag såg en kvinna som backade in i en bil i ett parkeringsgarage en gång och gick inte därifrån förrän jag sett att hon lämnat en riktig lapp på rutan. Å andra sidan kan man ju tänka sig att den personen går tillbaks och plockar bort lappen när man får chansen.. Jag skulle bli vansinnig!!