18 januari 2007

Lat: N 65º 49' 6.29" / Long: E 21º 42' 44.31"

Av en slump märkte jag nyss att eniro.se har bytt utseende och funktioner. Nu mer går sidan med info om en person mycket saktare vilket inte är en egenskap jag inte kan förstå hur man kan anse att det är en förbättring. Jag använder oftast eniro.se när jag har lite bråttom och bara måste kolla upp någons adress och liknande och då vill man att det skall vara enkelt att hitta och gå snabbt att få fram infon.

Men bortsett från att det tog en evighet att få upp kartan över var jag bor så gillade jag den upphottade sidan.

Kanske dags att ge eniro en ny chans för annan användning än kartorna? Vad brukar ni använda eniro.se till?

När jag äntligen fick upp kartan kunde jag GPS-positionera huset: Lat: N 65º 49' 6.29" / Long: E 21º 42' 44.31"


Andra bloggar om: , ,

1 kommentar:

Felicitas sa...

Coolt! Jag har sedan en tid tillbaks skrotat eniro för jag tycker att det har varit så dålig och tråkig layout (har använt hitta.se i stället).. Men jag är beredd att ge det en ny chans! =)