19 januari 2007

Några nya personlighetstest

På webben finns en drös sjuka personlighetstest och idag har jag så tråkigt att jag passade på att göra några av dem. De är totalt oseriösa men lite småroliga att göra ändå. Det började med att jag läste "Kan det va så?" som var Syra/Acid.

Det första var vilken drog jag är. Med tanke på att jag är nykterist och motståndare till alla droger så var det med spänning jag väntade på resultatet.
Your Personality Is Like Alcohol

You're the life of the party, a total flirt, and probably a pretty big jokester.
Sometimes your behavior gets you in trouble, but you still remain socially acceptable.
You're a pretty bad driver, and you're dancing could also use a little work!


Vad fan, min danstil behöver förbättringar, hur kom det in i bilden? Jag som brukar få höra att jag är bra på att dansa. Hmmm.....


Men jag verkar vara lite halvkonstig oxå, bara 45% normal.
You Are 45% Normal

While some of your behavior is quite normal...
Other things you do are downright strange
You've got a little of your freak going on
But you mostly keep your weirdness to yourself


Men jag är i alla fall inte skrämmande :-)
You Are Not Scary

Everyone loves you. Isn't that sweet?


Jag är dessutom lite flirtig av mig:
You Are a Tiny Tease

You like to flirt and show off your body, but what confident woman doesn't.
You enjoy male attention, and you're usually pretty good at not leading men on.
However, there are times when you get carried away with your sexy behavior.
It's okay to use your amazing flirting powers for good - but never for evil!


Men jag är inte speciellt bitchig:

You Are 47% Bitchy

Generally, you're an average woman, with average moods. But sometimes... well, watch out!
Sometimes, you let your mean side get the better of you. And you enjoy every minute of it.

Lite lagom "kryddig" är jag tydligen oxå:

Your Spicy Score: Medium

You are hot enough to make a lasting impression, but you strike a balance.
You know when you're being too fiery, and you also know when to bump up the temperature.
Naughty and clever. Sexy yet down to earth. You know how to work both sides of your personality.
Men find you hot yet approachable - the perfect combination!
How Spicy Are You?

Andra test jag gjorde men glömde kopiera resultatet var att jag är en röd BH och har en röd aura.

Ni som känner mig får väl bedöma hur väl det stämmer :-)


Andra bloggar om: , ,

Inga kommentarer: