17 februari 2007

Smart Bokus

Kl 10:49 idag fick jag ett mail från Bokus.

Nu tjuvstartar den stora bokrean!



Vårens stora bokrea startar den 27 februari, men redan idag kan du bläddra bland böckerna och förhandsboka dina favoriter.
Klickar mig in på Bokus webbplats för att mötas av
Tillfälligt stängt

Butiken är tillfälligt stängd för tekniskt underhåll och vi
ber dig därför att återkomma lite senare idag.

Vi ber om ursäkt för de eventuella besvär som detta
orsakar dig.

Med vänlig hälsning
Martin Staflund,
It-chef Bokus
Smart va? Undra hur många kunder de tappade på att inte ha öppet när utskicket gjordes?

Andra bloggar om:

1 kommentar:

Lilla Blå sa...

Haha.. Dom är roliga! Har en liknande erfarenhet från en konkurrerande nätbokandel (Adlibris). Fick ett mail om att en bok jag har bevakat nu (äntligen) har kommit in. Då jag hade väntat länge på den boken gick jag snabbt som sjutton in på hemsidan för att beställa boken och fick då till svar: Boken är tillfälligt slut, men klicka gärna på bevaka så mailar vi dig när den har kommit in..
Suck..