06 mars 2007

Lite nya kläder

Idag shoppade jag lite till och passade på att fota inköpen från i helgen samt förra veckan. Vad skall jag ha på jobbet i morgon tro?

Klänning från H&M
Som Ida sa "En inverterad bak-och-framvänd sportbh möter mormors gamla städrock och det blir ..... inte alls illa. Hur gick det till???"


Mönstret i närbild dock väldigt suddigt ser jag.Vad skall man ha på fötterna till en sådan här klänning?


Stickad grågrön kjol och grå kofta från Ichi
Lite skolfrökenvarning på kjolen men jag gillar den.


Brun blus med hög krage och spets från Ichi

Det var kärlek vid första ögonkastet.


En mjuk och go grå polo från H&M och ett par svarta slacks från Sisters
Akutinköp en dag före ett kundmöte i England. Ett snöhalsband om halsen oxå.



En mjuk och go brun polo från H&M
Gillade den så mycket att jag köpte en till i brunt :-)




Andra bloggar om: , , , , ,

Inga kommentarer: