30 maj 2007

Habegäret väcktes

Det damp ner ett mail från The Dark Angel de har i vanlig ordning sommarea för att göra plats för höstkollektionen. Som vanligt när jag tittade in väcktes habegäret, en kappa och en korsett skrek köp mig köp mig. Men kappan ser lila ut på bilden fastän det står midnattsblå, har förvisso inget emot lila men tror att en mörk mörkblå skulle fungera bättre och den är i sammet ett tyg som inte är det bästa när man har katt. Korsetten försöker jag verkligen hitta en orsak till att inte beställa (med lite otur eller är det tur så stämmer inte storlekarna). Vill ha men behöver jag en till? Den var dessutom med axelband och de är int så där jättelätta att hitta till ett bra pris.

Ja ha medan jag sitter och skriver detta och kollar upp länkarnas adress så hittar jag en kappa som var ännu bättre, måste nog köpa. Kan liksom inte komma på en enda orsak till att INTE beställa den där. Åh jag är kär!

Tyvärr får jag inte låna deras bilder till bloggen så ni får väl klicka på länkarna ovan om ni vill se sakerna.

Andra bloggar om: , ,

Inga kommentarer: