23 juni 2007

93 bortkastade minuter

Idag har jag slösat bort 93 minuter av mitt liv, det var nog lite till för det det var reklampauser i filmen oxå. Jag hamnade framför EuroTrip. En av de sämsta filmerna jag någonsin sett. Jag måste börja läsa om filmerna innan jag börjar titta på dem. Den här var en extremt tramsig amerikansk ungdomsfilm som i stort sett bara handlade om att få sex och dricka sig full. Givetvis fanns det en kärlekshistoria med, en nörd som räddade situationen och en brud som klädde av sig samt övriga typiska detaljer.

Till min förfäran såg jag på imdb att den blivit nominerad till ett pris. Men blev aningen lättad när jag såg i vilken tiävling och vilken kategori. Teen Choice Award - Choice Movie Your Parents Didn't Want You to See.


Andra bloggar om: ,

Inga kommentarer: