20 juni 2007

Yes! Så rätt

Hittade ytterligare ett knastest hos Felicita. Låtvalet blev ju bara så rätt och slutsatsen så bra. Kunde inte ens ana att de skulle ha en av mina favoritlåtar med :-)


Your Stripper Song Is

Master and Servant by Depeche Mode

"There’s a new game
We like to play you see
A game with added reality
You treat me like a dog
Get me down on my knees"

Yawn, dancing is so boring without a little spice.

Strippa kommer ni nog inte få se mig göra men jag flirtar gärna på dansgolvet utan att slita av mig kläderna.

Andra bloggar om:

4 kommentarer:

Anonym sa...

Pour Some Sugar on Me by Def Leppard
blev min sång :-)

Anonym sa...

Lyllo dig!!!! Jag skaq göra testen men jag lovar att jag inte får Matser and Servant... Den textstrofen du har citerat är bland de bästa jag vet och kommer alltid att vara det! Älskade dM - vad skulle jag göra utan er :). Glad midsommar Bea!

Anonym sa...

Som du märker skrev jag för fort i förra kommentaren så allt blev felstavat :). Och som tur var hade jag feeeeeeeel. Jag blev också Master and Servant! Jippieeeeee!

Béatrice Karjalainen sa...

Se där, helt rätt låt.