17 juli 2007

Beslutsångest

Jag är en bokhamster som inte hinner läsa i samma takt som jag handlar. Snart är novellsamlingen Twisted (Jeffrey Deaver) snart utläst och då har jag lite väl många böcker att välja på (antar att de tre jag beställde igår kommer i övermorgon oxå och utökar högen något). Letade lite i bokhyllan bland de böcker som är olästa.

I min hög ligger just nu (inte i någon som helst ordning):
Och känner jag mig själv lär det bli fler innan jag läst ut dessa (några av dem inhandlades ju redan förra hösten). Hamster var ordet va?

Länkarna till Bokus i detta inlägg är via Tradedoubler.

Andra bloggar om: , ,

3 kommentarer:

olu sa...

Prova "Män som hatar kvinnor" den tog bara en dag att läsa och sen hoppar man på resten.

Anonym sa...

Testa Arne Dahl "Efterskalv". Jag tog den som ljudbok. Riktigt bra faktiskt. Jag har läst en av hans tidigare böcker, en midsommarnatts dröm, den gillade jag inte alls.

Stieg Larssons böcker är riktigt riktig bra. De är värda varje krona.

Anonym sa...

Du "måste" läsa de böcker du har av Camilla Läckberg. Jag har läst alla hennes böcker nu i vår och om är riktigt bra!
Svinalängorna verkar också väldigt bra!