31 juli 2007

Dax att börja jobba igen!

Ja ha då var semestern slut så i morgon blir det att släpa sig till jobbet. Jag ser fram emot att börja jobba igen (har 2 projekt som kan bli riktigt roliga framför mig) men inte att behöva gå upp så jäkla tidigt. Skall jag hinna morgonpromenera blir det att gå upp ännu tidigare.

Denna semester har varit extremt lugn och ingen från jobbet har stört, eller jo det har ringt några gånger men det har varit väldigt korta samtal som jag snabbt kunnat lägga bakom mig så det gjorde inget. Tre dagar har jag hoppat in och jobbat lite, tog chansen att lära mig några grejer som annars skulle vara svåra att finna tid för.

Bakade en blåbärskaka att äta på eftermiddagsfikat så kära arbetskamrater som har semester idag kan vara en god idé att hälsa på ;-)

Andra bloggar om: ,

Inga kommentarer: