21 juli 2007

Kan någon utfärda ett besöksförbud?

Nu åkte jag dit igen, 3 nya böcker från Bokus idag igen. Så kan någon utfärda ett besöksförbud åt mig, typ du får inte komma närmare än 3 klick från Bokus?

Idag blev det:

Titlarna på nummer 2 och tre ser lite lustiga ut tillsammans :-)

Länkarna till Bokus i detta inlägg är via Tradedoubler.

På tal om att beställa saker så skickade jag idag iväg beställningen på 4 st Garmin Forerunner 305 till mig och tre arbetskamrater (en till ville ha när vi skulle beställa) så nu är det bara att vänta. Vi beställde från globalgizmos och vi får hoppas de är lika snabba på att leverera som deras omdöme på pricerunner säger.

Andra bloggar om: , , , , ,

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Hur har det gått med din beställning från globalgizmos? Funderar oxå att beställa därifrån.

Mvh Johanna

Béatrice Karjalainen sa...

Förhoppningsvid kommer grejerna måndag eller tidsdag. Det var i alla fall vad GG sa när jag mailade dem i torsdags. Tyckte mig se ett paket på ICA med deras logga på när jag gick förbi paketutlämningen i fredags men han jag skulle kunna fjäska med för att få ut ett paket utan avi jobbade inte i postdelen nu i helgen.