18 juli 2007

Spenderarbrallorna på

Träning är så mycket roligare med prylar så nu är jag väldigt nära att spenderar intäkterna från en dålig annonsmånad på Pärlplatsen på en Garmin Forerunner 305. Har vissa funderingar kring hur den använder hjärtfrekvensen och vad man kan ställa in men det mesta jag läst verkar väldigt positivt. De på funbeat verkar bara hylla den. Dock är den kanske lite väl stor. Jag har väldigt smala armleder (vilket kanske syns på kortet när jag hade köpt min Polar F11).

Någon som har en som kan svara på om det går i advanced workout att sätta pulsintervall (dvs intervall man skall ha en viss puls istället för/och en viss fart).

Går det att få larm i advanced workoutläget ex. för att man har för hög/låg puls. Har läst på några ställen att larm inte fungerar i advanced workout.

Några andra synpunkter, ex. hur upplever ni gps:en.

Någon med fotsensorn som kan ge omdöme om den.

Alla tips är välkomna. Vi är nog 3 st på jobbet som kommer köpa om vi inte nu får indikationer på att det skulle vara ett apdåligt köp om man vill fokusera på pulsträning men ändå ha det roliga med GPS:en så som distanser, rutter och jag gillar verkligen idén med virtuell partner. Vi har förutom kollat på globalgizmos även kollat ebay.co.uk där man kan få dem till riktigt bra pris.


Andra bloggar om: , , ,

Inga kommentarer: