16 augusti 2007

Magdans i Luleå

Det börjar bli tillräckligt många intresserade för magdans i Luleå att både Katja och Titti kommer hit upp och instruerar, det är riktigt riktigt kul att se.


Workshops i Luleå, Pontushallens spegelsal

September och november

Kurs 1:
15 - 16 september
Kursen omfattar 6 tim

Lördag 13.00 - 16.30
Halvtimmespaus

Söndag 12.30 - 16.00
Halvtimmespaus

Uppvärmning, grundträning, grundsteg, kombinationsträning och improvisation.
Kombinationerna kopplas samman till en beledykoreografi om ca 2 min.
Inga förkunskaper krävs.
Lärare: Titti Ådén

Pris och anmälan, se Shejkas webbplats.
Sista anmälningsdag: 9 september.

Kurs 2:
11 november
Kursen omfattar 3,5 tim

Söndag 12.00 - 16.00
Halvtimmespaus

Kort uppvärmning, grund- och kombinationsträning med tonvikt på isolering och shimmy. Trumsolokoreografi om ca 1,5 min.
Kursen kräver tidigare erfarenhet. 2 terminer eller motsvarande.
Lärare: Titti Ådén

Pris och anmälan, Shejkas webbplats.
Sista anmälningsdag: 4 november.


Andra bloggar om: , ,

2 kommentarer:

Ms Garbo sa...

Åh, kul med magdans! Hade jag bott kvar i Luleå hade jag hängt på!

Isso sa...

Om ni behöver vackra magdanssjalar, olika färger och till bra priser då e det bara o höra av er till mitt mejl här nedan
isso_20@hotmail.com