24 september 2007

Hösten får mig att vilja fota

Idag hade jag tänkt ta en fotopromenad i det underbara höstvädret men det kom annat ivägen. Dock tog jag mig en liten tur i trädgården och en sväng till Sävast med bilen. Skall försöka hinna ut på någon bättre tur innan vintern tar över. Hösten är så underbar med alla sina färger, brukar ofta tänka när jag åker bil "Åh det där skulle vara fint på kort" men allt för sällan tar jag mig tid och stannar och faktiskt fotar.

Lite kvarglömda sommarleksaker.
Vissa blommor kämpar tappert trots frostnätter.

Herman ute på städuppdrag i trädgården.

En vy jag ser från bilen på väg från jobbet varje dag. Sävastån.

Den lilla dammen i Sävstån.

Några kossor som betar nere vid vattnet (som jag dock inte fick med på bild för solen sken rakt ner i vattnet och var omöjligt att fota).


Andra bloggar om: , ,

Inga kommentarer: