18 november 2007

Helt jävla underbart

Kentkonserten var helt underbar, vilken lycka. Jag är supertrött men euforisk. Skulle kunna skriva hur många rader som helst men orkar inte. Vilken magi, vilken stämning och Jocke Berg var sprallig, rolig och verkade oerhört lycklig uppe på sen vilket bidrog till en oerhörd energi.

De spelade Ansgar och Evelyne vilket nästan vägde upp det faktum att Våga vara rädd inte var med (min favorit på nya skivan). Så här såg låtlistan ut (tror jag rätta mig om jag vänt på något).
  1. Vy från ett luftslott
  2. Berlin
  3. Max 500
  4. 400 slag
  5. Columbus
  6. Saker man ser
  7. Revolt III
  8. 10 minuter (för mig själv)
  9. Ansgar och Evelyne
  10. LSD, någon?
  11. Romeo återvänder ensam
  12. Generation ex
  13. Musik non stop
  14. Kärleken väntar
  15. Ingenting
  16. Ensammast i sverige
  17. Elefanter
  18. Vinternoll2
  19. 747
  20. Mannen i den vita hatten (16 år senare)
Sista låten var bara så bra, med lite omändrad text och allt just då ville jag inte att konserten skulle vara slut redan, det var bara ren lycka. Skirver mer i morgon tillsammans med lite bilder. Nu skall jag nanna kudde.

Mvh. En trött Bea



Andra bloggar om: , ,

Inga kommentarer: