15 december 2007

Funky Kidz

Idag hade barnen avslutning på Funky Kidz så vi fick gå till Kulturens Hus och den stora salen där. Vi fick se våra barn dansa på scenen i en aningen kaotisk men charmig uppvisning. Herman och Vincent log stort där uppe på scenen även om de stundvis såg djupt koncentrerade ut emellanåt.

Min kamera strulade med inställningarna så korten blev rätt kassa. Måste lära mig ställa in kameran bättre. Mina testfoton innan blev bra men sen ändrade de ljusförhållandena i salen. Vi filmade lite oxå men det lägger jag inte upp här då det förekommer en drös med andra barn.

Jag är så blödig, satt med tårar i ögonen hela tiden, de var ju så söta men samtidigt så stora mina gryn.




Andra bloggar om:

2 kommentarer:

Ann sa...

Det där verkar kul! Ser fram emot att L ska börja på showdans i januari! Klart man får vara blödig - de är ju ens egna stora små underverk!

Béatrice Karjalainen sa...

Idag fick jag vara blödig igen när Vincent graderade i karate och fick sitt röda bälte. (Inlägg på väg med en video men uppladdningen av filmen tar tid).