30 januari 2008

Bloggosfären vann

En på jobbet var nyfiken på vad som stod i Runars SMS till Gert Fylking (angående Gerts Carolauttalande) i Rix Morgonzoo i morse, han hade precis missat vad som stod i det. Han bestämde sig för att Google hade svaret och jag kollade Rix FMs webbplats där jag gick bet. Gick då snabbt vidare till Knuff och vips hade jag svaret. Man kan lita på bloggosfären (förutsatt att det nu var sanningen som skrevs i blogginlägget förstås).

Såg även att Zeejay har skrivit om sukralos i våra vattendrag något jag själv hade tänkt att blogga om under lunchen.

Andra bloggar om: , , , , , ,

1 kommentar:

Anonym sa...

Angående Runars SMS så är det inte ordagrant... men innebörden är rätt iaf.. de vr nog lite längre..

Själv blev jag besviken på att det var så tråkigt.. ;-)