29 mars 2008

Kortvarig klänningslycka :-(

Min jeansklänning som jag köpte för 2 veckor sedan är trasig, den har pajjat vid ena fickan och ena tryckknappen vid ärmen funkar inte. Ringde till Divabutiken där jag köpt den men de hade inga Medium kvar,ringde till Vilabutiken och hörde om de hade några kvar men inte de heller.

Mitt hopp står till att den andra Divabutiken i stan har inne någon.

Jag som var så glad över att äntligen ha hittat en vardagsklänning som satt bra på min kropp som inte är ett dugg utformad för klänningar (såvida de inte innefattar en korsett).

Andra bloggar om: ,

2 kommentarer:

Anonym sa...

Usch, hatar när saker man tycker om går sönder! Går den inte att sy fast?

Störigt med folk som inte har mer liv än att springa & klaga på alla andra, inga att bry sig om!

Förresten, spana in detta. Handlar om att man i Sverige ska släcka lampor & sånt mellan kl 20-21 för klimatet, viktiga saker... Läs om det här (eller i min blogg):

http://www.aftonbladet.se/klimathotet/article2148791.ab

Béatrice Karjalainen sa...

Den går inte att laga, det är ett hål i tyget där fickan sitter påsydd. Och tryckknappen har en böjd pinne i sig så den far upp hela tiden.

Får väl hoppas att jag kan hitta något liknande.