17 mars 2008

Mina boho blev buhu

Beställde 2 par nya gaouchobralor som även går under beteckningen boho på ebay. Och idag kom de och var inte alls vad jag ville ha. Har ett par sen tidigare som jag bara älskar, de är svarta och i trikå. De som kom nu var inte ens hälften så vida nertill som mina tidigare och dessutom i ett glansigt tyg som jag inte gillar alls. Buhu, jag som verkligen såg fram emot att få två par nya. Dessutom är de kortare i innersömmen så de är för korta för mig.

Så om någon vill ha 1 eller 2 par brallor så är det bara att hojta till.
Så här ser de ut, har ett par svarta och ett par bruna.

Andra bloggar om: ,

3 kommentarer:

Linda sa...

Hej Bea!
Tack för senast! Jag hade jätteroligt, och du har rätt i att vi bör göra detta flera gånger! :)
Men du, tyckte att den där byxan såg jättefin ut! Hur lång är den?
Är nog lite intresserad av den svara om den kan passa en kortis som mig.

Béatrice Karjalainen sa...

Nu snor Ida här på jobbet brallorna och jag tror nog de är en bra bit för långa för dig. På mig gick de till fotknölen ungefär

Ida sa...

Linda!

Har inte mätt innermåttet men de är lagom på mig. Är 166 cm lång och brukar ha 32 i längd på jeans om det säger dig något.

jag behöver inte båda byxorna så du kan absolut få det ena paret om du tror du kan ha dem.