15 april 2008

Vill du oxå bli Buzzador?

Just nu rekryteras fler Buzzadorer. Gå gärna in och registrera dig (och passa på att ge mig några extra poäng).

Själv har jag varit med ett tag nu och har fått erbjudende att testa lite av varje så som kexchoklad snacks, Bingo på nätet, Kellog's Special K Active, Lambi näsdukar, munskölj, kyckling mm.

Kampanjer som pågår just nu är att få bjuda sina bekanta på en ostprovning, testa Läkerols nya produkter, Mjaus kattmat, bjuda på Gevalia mörkrostat kaffe mm.

Man samlar poäng när man är med i kampanjer och avrapporterar dem och ju fler poäng desto mer attraktiva kampanjer blir man inbjuden till. Att vara Buzzador är inte direkt ansträngande och man får chans att testa saker man inte annars kanske skulle köpt. Dessutom får man oftast produkter till mer än sig själv. Kycklingkampanjen gav ex. kyckling så det räckte till en grillfest med många gäster.

Så passa på att registrera dig och ge mig några poäng nu så kanske det är dig jag bjuder på fika eller något annat nästa gång jag är med i en kampanj ;-)

Vill du läsea mer om vad det innebär att vara Buzzador så kika på deras infosida.

1 kommentar:

Ann sa...

Hej! Jag hoppade munsköljet, men har just fått Chiquitas smoothisar! :o) Tycker också att det är en kul grej!