31 juli 2008

Fegisbea

Om fem minuter börjar House of Wax på 5:an. Skulle kunna tänka mig att se den men är alldeles för feg för att se skräck själv. Det är tur att den har lågt betyg på IMDb så slipper jag käna att jag missar något sevärt. Så jag får väl nanna kudde istället när sambon behagar spela WoW. Eller så kollar jag på det mer beskedliga Hell's Kitchen på 3:an.

Andra bloggar om: , ,

Kommentarer avstängda på detta inlägg då jag börjar bli less på alla spamkommentatarer som kommer till just detta inlägg.

1 kommentar:

Anna sa...

Vet inte om du tittade på filmen, men de 40 minuter jag såg var riktigt kassa! Sambon såg dock hela och tyckte inte den var totalt skit, men den typen av skräckis man redan sett tusen gånger. Fast jag har blivit så otroligt feg av mig att jag inte vågar se skräckfilm ens i sällskap med andra längre...