30 juli 2008

Vill bestämma språket själv

Varför är det så många små bloggtillbehör som inte tänker på att det finns andra språk än engelska? Skulle lägga in mina utdelade blogginläggstips här i högermenyn och det gick att ändra titeln från "Beata's shared items" till "Bea delar med sig" men sen kom det en text automatiskt under "Read more..." Varför kan inte jag få bestämma vad som skall stå där och på vilket språk, så svårt kan det väl inte vara att lösa tekniskt?

Tills Google fixat det där så skippar jag att ha tipsen i menyn.

Ja jag vet att jag valde engelska begrepp i förra inlägget men vissa saker vet jag bara inte vad jag skall kalla ex. feed på svenska.

Förresten jag plockade bort min twitter i menyn till höger för jag blev less på att de aldrig får igång sin Gtalk-klient.

Andra bloggar om:

Inga kommentarer: