19 augusti 2008

Puckoklantbea

Fyllde i mina kassakort häromdagen för v 32 och 33 då jag var arbetslös och måste haft totalt hjärnsläpp för jag kryssade snabbt i fel kolumn på båda veckorna dvs att jag hade jobbat 40 h istället för arbetslös 40 h. Av någon anledning upptäckte jag inte felet när jag granskade uppgifterna innan godkännande och inskickande. Jag hade förvisso lite bråttom och satt och försökte komma ihåg att jag skulle anmäla att jag börjat jobba men hur kunde jag missa, men minns att jag läste igenom texten 2 ggr innan jag tryckte iväg det.

Hoppas nu att akassan kan skicka ut nya kassakort eller nollställa det i systemet så jag får göra om. Det är ju lite över 7000 kr som jag faktiskt behöver till räkningar mm.

Hur fan kan jag vara så jävla klantig?

Har mailat aea och frågat men har jag inte fått något svar i morgon kring lunch så får jag väl ringa dem.

Andra bloggar om: , , ,

Inga kommentarer: