26 september 2008

Galen kvinna blottar sig - nakenchock i Örebro

Jag sover nästan alltid naken och på hotell är inget undantag. Jag ides aldrig dra ner mina persienner på 5:e våningen i onsdags (lägenheten mitt emot såg dessutom tom ut). Min mobiltelefon som var väckarklocka placerades vid ett vägguttag på ett skrivbord framför fönstret.

Kl 8 ringde mobilen och jag klev upp för att snooza, precis när jag skulle trycka på knappen tittar jag ut genom fönstret och där står tre bygggkillar och hänger över ett balkongräcke. Vet inte om de han se mig men jag skuttade snabbt som attan tillbaka till min säng och kröp under täcket.

När klockan ringde igen så fick jag kliva upp med täcket om mig.

Jag duschade och drog på mig lite kläder (nu var de inte på balkongen längre) och gick på frukost. När jag kom tillbaka var det dags att byta om till kostymen. Givetvis kom de ut på balkongen precis då. Jag hittade inte var man drog ner persienn och några gardiner fanns inte. Det var bara att vända dem ryggen och ta av sig kläderna och lirka på de nya.

Så kan det gå när man hyr ett yttepyttelitet rum utan några väggar att gömma sig bakom.

Läs även andra bloggares åsikter om

1 kommentar:

Vero sa...

Hahaha... Du bjöd säkert de grabbarna på dagens höjdpunkt. Gjorde dom glada. Alltid något!

Ha en bra dag!