14 september 2008

Vem försöker jag lura?

Idag gjorde jag misstaget att åka på fyspasset i dojon. Vem försöker jag lura i att jag är frisk? Inte fan orkar jag med ett fyspass där det mest handlar om att få upp pulsen. Hjärtat höll på att hoppa ur kroppen och det blev ibland kolsvart, trodde jag skulle svimma. Hade dock närvaron att faktiskt gå undan då.

Jag måste ringa VC i veckan och försöka få lite Venofersprutor igen, hoppas bara jag slipper traggla mig igenom nya undersökningar. Man får ju aldrig samma läkare och läsa journaler verkar inte vara deras starka sida. Alla vill först ge mig järntabletter, de ber mig äta bättre och ev. träna mindre. Men jag vill LEVA jag vill inte sitta på toa med diarré hela dagen och stirra i en vägg hela kvällen (för jag får inte ens klättra på den då det räknas som träning).

Håll tummarna för att jag får en vettig läkare. Men först måste jag fixa bilen på verkstan det får gå före.

Inga kommentarer: