20 oktober 2008

ICAs kundrabatter

Nu har jag äntligen gjort som jag skrev, jag har sprättat plasten och kollat vilka rabatter jag fick av ICA. De skriver att de valt sådant jag handlar ofta och sådant som jag kanske inte handlar så ofta. Mina erbjudanden var:
Stjälkselleri
Norrmejerier Grekisk yoghurt/Matyoghurt, 200-500 g
Norrmejerier yoghurt (valfri), 1 l
ICA Eco Frysta grönsaker, sortrena, 425-500 g
ICA Selection Frysta grönsaker, sortrena, valfri, 450-600 g
ICA Gott Liv Pastej bredbar, 200 g
Frebaco, Flingor, valfria, 300-500 g
Finish Disktabletter, valfri, 15-88 p
Dafgård Lasagne 1 kg
Malaco Tom & Jerry, 135 g

Lite trist att få 2 erbjudanden på frysta grönsaker men i övrigt stämmer det rätt bra med vad vi handlar (förutom de sista två det är sällanköpsvaror här hemma).

Så ICA, keep up the good work!

Uppdatering 081023: Nyttjade nästan samtliga rabatter när jag var på ICA, blev inget godis och ingen leverpastej. Lasagne köpte jag faktiskt för ungarna ville ha. Leverpastejen inhandlas nog i helgen och kanske vill ungarna ha lördagsgodis.

Uppdatering 081027: Såg i morse på andra sidan av erbjudandet att månadens specialerbjudande som "Mina varor" är en Microvågsugn, hmm vi har väl aldrig köpt micro av ICA, kan det vara mängden micropopcorn som triggat behovet, men då borde vi ju rätt säkert redan ha en microvågsugn. Eller tror de att vi slitit ut den?

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Inga kommentarer: