17 oktober 2008

Skippa best-of-the-best?

Jag har noll ork för träning just nu och det är bara några veckor kvar till BotB (förvisso hinner jag ju få några fler injektioner tills det = ökad ork). Kollade upp flygpriserna och det verkar som det billigaste blir strax över 2000 om jag inte åker hem på måndagen och tar halvdag då kan jag komma ner till 1700. Frågan om det är värt 2000 för att få träna några få pass på söndagen samtidigt som jag inte kommer kunna gå för fullt. Visst är mässan kul att strosa omkring på oxå men det känns som lite väl mycket pengar för det.

Får nog ta och bestämma mig snart för biljetterna blir inte direkt fler eller billigare. Har förvisso rätt mycket SAS-poäng så kanske skulle jag kunna resa på dem, men de hade ajg funderat på att boka mig en weekend i någon storstad för, åka bort strosa i en stad, sitta på caféer och läsa.

Undra om anmälningsavgiften går att få igen med läkarintyg.

1 kommentar:

Anonym sa...

Fr deras hemsida: "Avbokning kan endast göras med läkarintyg eller senast 10 dagar innan konventets start." Så ja, du borde alltså få pengarna tillbaka. Ta o vila istället o låt kroppen återhämta sig lite.