03 december 2008

Har mitt RSS-flöde har tagit semester?

Krånglet tar inte slut. Testade att göra en vidarekoppling till ett Feedburner-flöde men det verkar inte ha funkat alls. Har min egen blogg i Google Reader för test och inget av mina inlägg kom upp (ett var ett testmeddelande som jag nu raderat).

Går jag till RSS/Ping så tycker den tjänsten att jag inte har skrivit några nya inlägg.

Fan vad allt skall krångla.

Nu har jag slagit av Feedburner igen, får se om detta inlägg kanske dyker upp i läsaren så småningom. Tycker det brukar ta en evinnerlig tid.

Läs även andra bloggares åsikter om

2 kommentarer:

Peter Parnes sa...

Jag läser din blog enbart via RSS och var jag märkt så kommer det saker från dig mest hela tiden :)

Béatrice Karjalainen sa...

Jag postade ett inlägg vid 12-tiden i min egen RSS-läsare dök det upp vid 17-tiden. Något var inte helt friskt. Du kan ju kolla vad du har för tider på inlägget före detta.