09 december 2008

Nu har även jag fått Spotify inbjudningar

Idag damp det ner 2 st inbjudan till Spotify. Den ena gav jag snabbt till Nogge, vi delar musiksmak rätt bra så jag litar på att han kastar lite roliga lyssnalistor på mig så småningom. Även om han gnällde på att Spotify "verkar lite pratig med andra hosts".

Den andra har jag inte riktigt bestämt var jag skall göra av. Vill att den går till någon som kommer uppskatta den, som kommer använda den. Hmm får fundera lite till. Kanske sambon, men han har så dålig musiksmak att hans användande skulle ju inte komma mig till nytta alls :-)

Läs även andra bloggares åsikter om , ,

3 kommentarer:

Anonym sa...

Att Spotify "verkar lite pratig med andra hosts" beror på att programmet använder bit torrent-teknik. Alla användare hjälps därför åt att dela med sig av de låtar man lyssnar på för tillfället för att minska trycket på de centrala servrarna.

Anonym sa...

Jag är så oändligt avis!

En dag...

Béatrice Karjalainen sa...

Eomer: Det låter bekant nu när du säger det. Vidarebefodrar till polaren.