12 december 2008

Olika topplistor

Tog en sväng genom de topplistor jag ligger på och kollade var jag är placerad. Inte är det lätt att få en översikt över bloggens popularitet direkt. Borde det inte finnas bara 1 lista som alla hamnar på automagiskt?

Blogglista.se/personligt
förstår jag mig inte på, hittar inte igen mig själv alls i listorna fastän statistiken visar träffar. Den listan är bara konstig.

Bloggportalen.se/Vardagsbetraktelser
: Eftersom jag inte är på topp 50 i kategorin mest besökta så syns det inte vilken plats jag är på, synd att man inte kan få bläddra vidare och få veta var man ligger. Men under så ligger jag på plats 44 som mest länkade men det säger inte så mycket.

Bloggtoppen.se/Personligt
: plats 100

Blogtoplist.se/Personligt: plats 27

Vilka listor har ni valt att placera er på?

Läs även andra bloggares åsikter om , ,

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag finns bara på Bloggportalen och Knuff, men räknar inga träffar på Bloggportalen, bara länkar...

Anonym sa...

Hamnade här efter en sökning på "blogglistor" på Google - ligger på följande listor och annat smått och gott som Bloggfavoriter, ToppBlogg, BloggToppen, Blogvertiser, Bloggligan, BloggRank, BloggarTopplistan, BFDirectory, PopuläraBloggar, TopBlogArea, Bloggparaden, BlogTopList, Favoritlistan, Bloglovin', BloggRankers, Blogglista, BlogCatalog, BloggUpdate, NextBlogg, BloggPing, BloggTrafik, StartBlogg, BloggRymden...tror det var alla...hittills! =) Statistik och var man ligger är ointressant hälsade Allt om Internet - det ska vara lätt att hitta rätt