24 januari 2009

Utan öronproppar på Leos

Vincent ville åka på Leos med en kompis men ingen kompis kunde så han är här själv. Jag glömde både kamera och öronproppar så det får väl bli lite slösurfande och bokläsande så gått det går med begynnande huvudvärk.

Måste ju läsa ut de 2 böckerna som rekommenderas till bokkollot. Böckerna är Anders Paulruds "Fjärilen i min hjärna" och Tomas Lagermand Lundmes "Tu man hand". Har med mig båda samt en annan jag håller på med just nu Häxan från Portobello av Paolo Coelho. Får se hur mycket jag hinner läsa.

Min favoritsoffa i hörnet (där det finns ett strömuttag) var upptaget men där går det å andra sidan inte att läsa för det är så mörkt. Finns inte något bra läsställe på det här bygget. Åh nu blev "elhörnet" ledigt *skyndar mig att flytta*. Får väl använda laptopens skärm som läslampa :-)

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Inga kommentarer: