30 mars 2009

Summering av dagen, oflyt och flyt

Jag skulle städa arbetsrummet idag men kom inte ens in dit. Fixade lite Blocketannonser och surfade lite och vips var klockan lunch. Och när jag hade ätit klart var det nästan hämtdags av barnen och jag behövde köpa valla och mat så det blev stress till stan och sen till ICA. Inget flyt alls med min plan för dagen.

Hämtade barnen och det blev lite missförstånd så Vincents kompis kunde inte komma. Herman åkte med en annan kompis hem. Jag och Vincent byggde lego 1,5 timmar eller rättare sagt jag sorterade bitar och han byggde. Lagade kycklinggryta till middag och hämtade Herman. hade tänkt gå på ett BodyCombatpass men det blev för tight med tiden så jag drog till skidspåret istället. Och det ångrar jag inte. Stoppade på mina vanliga klistertejpar och hade grym tur, de var perfekta. Hade jättebra grepp och bra glid, flög fram i spåret och när jag hade åkt ett varv så hade jag sånt flyt att jag i bara farten svängde in på ett andra varv istället för att åka transportsträckan till bilen. Mina armar protesterade lite sista kilometern men det var så skönt att bara gliiiiiida fram, vilket flyt. Lyssnade klart på Ett öga rött, har inte riktigt bestämt mig för vad jag tycker om den.

Ungarna var jätteglada över att legot blev sålt, nu har de 600 att shoppa loss för.

Nu ligger jag på sängen helt slut i hela kroppen. Skall nog sova strax.

Läs även andra bloggares åsikter om

Inga kommentarer: