12 mars 2009

Summering av dagen, rätt ok

Lyckades åka skidor medan Vincent tränade karate. Herman hade min laptop och såg Katten i Hatten för säkert 30:e gången. Han älskar den filmen. Jag lyckades skriva klart en jobbansökan, katthårssanera sovrummet (pälsklingarna hade fått sova med mig när sambon var borta) och dammsuga hela ovanvåningen samt köra en tvätt och en disk. Men mindre bra var att jag somnade om på sängen när jag låg och läste på morgonen. I morgon skärpning på den fronten.

Sambon kom nyss hem så det är väl dags att krypa till sängs.

2 kommentarer:

Ann sa...

Katten i hatten! Det var länge sen! Tack för påminnelsen!

Béatrice Karjalainen sa...

Den är så charmig så den kan man se många gånger. Undra om jag inte skall bemöda mig med att skriva en recension på den gamla godingen.