13 april 2009

3 steg från Barack Obama och ändå snart utan jobb

Kollade in min LinkedIn-profil idag och efter lite klickande hit och dit hamnade jag på Barack Obamas profil. Blev lite förvånad, vi är 3 steg från varandra.



Undra vilka det är som är de där mellanliggande kontakterna som jag inte får se.
Skrattade lite när jag såg att de som kollat på Barack Obamas profil även hade kollat på Kevin Bacons profil. Var ju även jag tvungen att göra så för att se om det stämmer att man är som mest sex steg från Kevin Bacon. *S* Jag är visst bara 3 steg från honom också.

Förstår ni jag har nästankontakt med USAs president och ändå är jag snart arbetslös om jag inte hittar ett jobb innan 1 juli. Vad behöver man egentligen för kontakter för att få jobb i vår värld idag?

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

Inga kommentarer: