16 april 2009

Piratbrallan, vecka 3

Jaha efter en lång påskhelg med en massa tårta och kakor (men även en del motion) samt en mens som dök upp en vecka för tidigt så kunde ju knappast vågen peka åt annat håll än uppåt. Frågan var bara hur mycket uppåt det skulle peka. Vägde mig, jodå uppåt men mindre än vad jag trodde och de flesta måtten hade gått åt rätt håll. Undra hur det hade sett ut om jag inte firat min födelsedag och påsk i flera dagar.

Motionsmässigt har denna vecka sett hyfsad ut trots påskledigheten. 7 pass på totalt 591 minuter, 60,22 km (promenad och skidåkning men även en bowlingpass) och kalorimässigt var det ca 3200 kcal.

Igår när jag gick uppe i skidspårsområdet såg spåren osedvanligt fina ut, kanske åker en sväng ikväll när sambon kommer hem.



Nu över till siffrorna:
Vikt: 60,5 kg (+ 0,75)
Hals: 32 cm (0)
Överarmar: 24.5 cm (+0,5)
Byst: 89 cm (0)
Midja: 68 (-1)
Mage: 94,5 cm (0)
Stuss: 97,5 cm (-0,5)
Lår: 53,5 cm (0)


Läs även andra bloggares åsikter om , ,

3 kommentarer:

eatfrog sa...

haha, så seriöst med kurvor och grejjer. :D tror minsann att någon har kanske lite för mycket tid övers. ;)

Béatrice Karjalainen sa...

Det är svårare att komma undan så här och ja någon har alldeles för många minuter över varje torsdagsmorgon.

sussi sa...

wow; du har ju tränat på rejält! sju pass...duktigt