23 april 2009

SMS-utmaning

Lilla Gumman hade hittat denna hos Sunkmamman och eftersom jag försöker fly från att stryka och hänga tvätt passar jag på att göra den.

Bläddra igenom sms:en i inkorgen och räkna till tio, det sms du hamnar på ska du skriva in under frågan. Räkna om och skriv nästa sms under nästa fråga.

1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?
He det går säkert bra. Skicka ett sms till xxxxxxxx och fråga. God natt!

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
No popcorn.

3. Vad är de första du säger när en kompis blir påkörd av en buss?

Glöm inte bort att ha ljuset släckt i kväll mellan 20:30 och 21:30. För vår framtid.

4. Vilket sms blev du mest berörd av?

Det samma hoppas dagen varit bra trots allt.

5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Telia Surfport

6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
Hej! Har du fortfarande kvar biljetten?

7. Vad skulle du säga till Gud om du träffade honom?

Ok!

8. Vad vill du höra mest av allt?

Telia Surfport

9. Vad skulle du säga om du fick MVG i allt?
Nej, jag är på väg dit om en stund.

10. Din mest romantiska replik?
Jag provar runt lite.

11. Vad skulle du säga om du blev bestulen?
Jo det låter som en plan.

3 kommentarer:

Kristoffer sa...

LOL. Du är ett riktigt fan av Telia, eller? ;)

Béatrice Karjalainen sa...

*S* Gissade att någon sådan kommentar skulle komma. kan inte rå för att jag råkar ha 2 SMS i min inbox från Telia om just samma sak :-)

Ann sa...

En del fullträffar där!